26/2/10

Dreams (Part1)

Τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω γιατί αλλά σκέφτομαι συνέχεια τον πρώτο καιρό μετά την έλευση του μικρού μου και τι έκανα όταν ήταν ακόμη πολύ μωρό στο Λονδίνο πριν αντιμετωπίσω την "πανωλεθρία" της επιστροφής στην Αθήνα (ίσως γυρνώ πίσω προς αναζήτηση έμπνευσης, ποιος ξέρει???). Λοιπόν, κάθε πρωί, μετά το (πολύ) πρωινό ξύπνημα και τα καθημερινά που έπρεπε να γίνουν, βγαίναμε καροτσάδα στο high street ασχέτως καιρού και στη συνέχεια, παρέα με άλλες μαμάδες στην ίδια κατάσταση κάναμε κατάληψη στο καφέ της γειτονίας μας εδώ, αλλάζοντας πάνες, θηλάζοντας και περνώντας άπειρες ώρες σε μωρο-κουβέντες αδύνατον να υποστεί οποιοσδήποτε άλλος νοήμων άνθρωπος!


Δεν ξέρω γιατί αλλά τότε, αν και ήμουν πολύ ευτυχισμένη δεν μπορώ να πώ ότι απολάμβανα ή εκτιμούσα όπως έπρεπε την πολύτιμη καθημερινότητα μου (καταλαβαίνω τώρα ότι τη θεωρούσα μάλλον δεδομένη). Τώρα βλέπω flash back και μου φαίνεται λες και όλο αυτό βγήκε από ταινία...Και μέσα σε όλα, σήμερα χαζεύοντας στο internet πέφτω πάνω σε αυτό το καταπληκτικό μέρος που θα μπορούσα να πάω με τον μικρό μου τώρα που είναι 5 (και όχι στους άθλιους παιδότοπους, uninspiring εντελώς και με παντελή έλλειψη ομορφιάς και καλαισθησίας...έτσι για να εκπαιδεύονται τα παιδιά μας από μικρά...τι λέω τώρα!!!) και ταξιδεύω...με βλέπω να είμαι κάπου εκεί...χαμένη μέσα στις φωτογραφίες...να κάνω με το μικρό Gloga Yoga και Eveyone gets a song workshop

Καλό σβκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου