11/2/10

Τελικά ποτέ μη λες ποτέ!

Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα έστω να φανταστώ τον εαυτό μου να φοράει κάλτσες με ανοιχτά παπούτσια (σανδάλια). Δεν ξέρω, αλλά μόνο η σκέψη μου φέρνει κάτι από Γερμανό τουρίστα το καλοκαίρι με την άσπρη/μπεζ καλτσούλα....να όμως που οι σειρήνες της μόδας τουλάχιστον για αυτή τη σεζόν προστάζουν το ακατονόμαστο...
Βλέποντας όμως διάφορες αγαπημένες μου bloggers στο internet και τις φωτογραφίες που ανέβασαν νομίζω ότι έχω αρχίσει να αναθεωρώ
Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο, για να το "σηκώσει"κανείς το συγκεκριμένο look πρέπει να διαθέτει και τα αντίστοιχα προσόντα (εννοώ ύψος και μακριά πόδια - όχι πολύ χοντρά ούτε πολύ αδύνατα), και εδώ είναι που εγώ έχω ένα μικρό προβληματάκι....πώς να το δοκιμάσω λοιπόν αν η γυμνασμένη μου γαμπούλα είναι λίγο μυώδης...λέω μάλλον όχι...αλλά μετά βλέπω και τις πιο funky version και λέω μήπως???

Πάω να αγοράσω καλτσούλες και ξεκινάνε οι πρόβες μου φενεται....θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου