21/2/10

Burberry contd'

Λοιπόν γιατί άρχισα να γράφω χθες τα παραπάνω και πήγα μέσω Κίνας... χθες διάβαζα στο site της Vogue UK ότι η εν λόγω εταιρία έχει εδώ και κάποια χρόνια ισπανική θυγατρική η οποία λειτουργούσε τη σειρά Thomas Burberry αποκλειστικά στην Ισπανία και μάλιστα σε τιμές 25% φθηνότερα από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Μη βιάζεστε όμως, funs της Burberry, να κλείσετε εισιτηριάκια για ταξιδάκι στην όμορφη Ισπανία...
Η Burberry αποφάσισε να κλείσει το ισπανικό operation γιατί δεν έκανε και τόσο καλό στην εικόνα πολυτελείας που θέλει να έχει η εταιρία - αποτέλεσμα: απώλεια δουλειάς για 300 άτομα.
Θα μου πεις γιατί σου έκανε τέτοια εντύπωση η ανακοίνωση; Δεν ξέρω άλλα έχω την αίσθηση ότι η Ισπανία με τον όμιλο Inditex και τόσα άλλες περισσότερο/λιγότερο γνωστές μάρκες τόσο στον τομέα της ένδυσης όσο και υπόδησης δε θα "σήκωνε" μία μάρκα όπως την παραπάνω...να όμως που ήμουν λάθος...
Βέβαια έγραψα ό,τι έγραψα στο προηγούμενο post αλλά δεν μπορώ παρά να ομολογήσω το απίστευτο ταλέντο του Christopher Bailey και τη φοβερή αναγέννηση που έδωσε σε κλασσικές γραμμές της Burberry έτσι ώστε να απευθύνεται πλέον η μάρκα σε ένα νεότερο και πιο ψαγμένο κοινό. Άνετα λοιπόν θα φορούσα όλα τα παρακάτω (καλύτερα να φας μεγάλη μπουκιά παρά να πεις μεγάλη κουβέντα....αυτά για τις φίλες μου που άκουγαν τις περί Burberry θεωρίες μου στο Λονδίνο...)

Φωτογραφίες από Style.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου