4/2/10

Επιτέλους! (ή μήπως όχι???)

Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να κλάψω σήμερα το πρωί...η φοβερή ιδέα μου που σκεφτόμουν τόοοοσο καιρό και με απασχόλησε ατέλειωτες ώρες εκλάπη....
Για να εξηγηθούμε: αν δει κανείς την παρακάτω φωτογραφία θα καταλάβει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα παπούτσια μου (και αυτή είναι η καλή version στο μπαλκόνι του σπιτιού μου...φανταστείτε πώς είναι τα υπόλοιπα (τα off season) που βρίσκονται στην υπόγεια αποθήκη του σπιτιού...


Λοιπόοοον...το έχω σκεφτεί και το έχω ψάξει τόσο πολύ που πλέον είχα καταλήξει ότι πρέπει να ανοίξω μία δική μου επιχείριση (κάτι τέλοσπάντων) με ιδέες για την αποθήκευση και σωστή διατήρηση των παπουτσιών αφού δεν μπορούσα να βρω τίποτα ικανοποιητικό. Να όμως που σήμερα το πρωί διαβάζοντας το http://www.howtospendit.com/ βρήκα την ιδέα μου εδώ ακριβώς.
https://tszuji.co.uk/
Οι ιδέες τους είναι φανταστικές για διάφορα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει κανείς. Εγώ λάτρεψα τα διάφανα κουτιά παπουτσιών ώστε να βλέπεις που έχεις τι και την ανοξείδωτη ράγα που μπορείς να εγκαταστήσεις ακόμη και μέσα στην ντουλάπα ή κάτω από ένα σώμα (για desperate περιπτώσεις έλλειψης χώρου, όπως η δική μου).
Το site είναι αγγλικό. Βλέπω όμως ότι στέλνουν προϊόντα και στην Ελλάδα αλλά δεν το έχω τσεκάρει. Μόλις παραλάβω την παραγγελία μου, θα σας πω!!!

Σμουτςςςςςς, καλημέρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου