11/3/10

Morning coffee!

Πίνω τον πρωινό μου καφέ και προσπαθώ να μην σκέφτομαι αυτό που με περιμένει σήμερα (προβλέπεται μέρα ταλαιπωρίας και τεσταρίσματος νεύρων με κίνηση στους δρόμους και απίστευτη ζοχάδα γενικώς)...λέω λοιπόν από μέσα μου "κάνε focus αλλού, κάνε focus αλλού!!!μη σκέφτεσαι το αναπόφευκτο"...και δεν μπορώωωωωωω!!!!
..............
Τα νεύρα μου......και ως εκ θαύματος κοιτάζω την κούπα μου (την οποία παρεμπιπτόντως χρησιμοποιώ κάθε μέρα και για ένα μαγικό λόγο μέχρι σήμερα αγνοούσα/δεν έβλεπα το μήνυμά της) - If you could say it in words, there'd be no reason to paint
.......
Και έχω έμπνευση!!! Δυστυχώς όμως όχι χρόνο! Υπόσχομαι post για μια φοβερή κυρία που έζησε στις αρχές του 20ου αιώνα και όλα τα σχετικά με το παραπάνω quote.
Καλημερούδια και κουράγιο guys!!!

2 σχόλια:

  1. πάντως εγώ όταν είμαι down, πίνω καφέ από μια συγκεκριμένη κούπα, αν δε μπορώ να βγω να πάρω σταρμπακς... τι να κάνεις, μικρές απολαύσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tora po teleiose ayti i mera poli kalitera!!! thanks :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή