28/3/10

Προεργασία

Θα πάω για Πάσχα στο Λουξεμβούργο και προσπαθώ να κάνω μία προεργασία για το τι πρέπει να δω και που να πάω (εντάξει...γνωρίζω ότι πρόκειται περί χωρίου αλλά πάλι...είπα να κάνω το γνωστό research μου!). Πέραν των κλασσικών τουριστικών προορισμών είμαι κατενθουσιασμένη γιατί ανακάλυψα ότι έχει 3 από τα πιο αγαπημένα μου καταστήματα....μμμμμ....πειρασμός......και πρέπει να είμαι συγκρατημένη...δεν πειράζει όμως να χαζεύεις, πειράζει???
Λοιπόν, δείτε τι έχει το μικρό και "βαρετό" Λουξεμβούργο
1. Sandro, ειδικά η καλοκαιρινή τους κολεξιόν έχει μερικά φοβερά κομμάτια...δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω copy τα αγαπημένα μου looks, αλλά αξίζει να τη χαζέψει κανείς από αρχής έως τέλους...
2. Comptoir des Cotonniaires, σε καλύτερες τιμές σαφώς του Sandro...κάτι σαν το Zara των Γάλλων θα έλεγε κανείς, με φοβερά βαμβακερά μπλουζάκια/πουλοβεράκια...πολύ αγαπημένο....μμμμ...στο comptoir μπορεί να φανώ πιό τυχερή...
3. Zadig & Voltaire, το απόλυτο rock chic...αρκετά τσιμπημένο βέβαια με φανταστικά κασμιρένια πουλοβεράκια και τρομερά ελαφριά και αέρινα tunisiens!
Αχχχχ....αυτά!!!
Αν κανείς ξέρει κάτι ή έχει tips για το συγκεκριμένο μέρος (ξέρω ότι δεν είναι και ο πιο τουριστικός προορισμός) you are more than welcome!!!

2 σχόλια: