Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα fashion. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα fashion. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

7/4/11

New grey shoes!!!

Σήμερα παρέλαβα την πρώτη μου παραγγελία από τη La Redoute!!! Δεν ξέρω γιατί αλλά όλον αυτόν τον καιρό με απωθούσε η ιδέα του να παραγγείλω κάτι από κατάλογο (παρόλο που ψωνίζω κατ' εξακολούθηση από το internet) και να πω την αλήθεια μου δεν είχα δει και κάτι που δεν μπορούσα να βρω κάπου αλλού! Μέχρι που έπεσε το μάτι μου στα γλυκύτητα Bensimon σε όλα τα φοβερά χρώματα και έπρεπε να τα πάρω...τελικά αρκέστηκα στα γκρι (ακόμη και τα ροζ μου άρεσαν - και δεν είμαι fan του χρώματος)! Ξέρω, ξέρω πάλι γκρι θα μου πείτε...κάτι πιο πρωτότυπο??? Το κάνω όμως χωρίς να το καταλάβω, υποσυνείδητα...., αν υπάρχει κάτι τέτοιο! Σήμερα μάλιστα που ήρθε ο κυριούλης της Express Ταχυδρομικής και άνοιξα το πακετάκι μου όλο χαρά, η αδελφή μου δε σταμάτησε να γελάει πριν καλά καλά τα δοκιμάσω και κάνω πασαρέλα!!!!! Και όλα αυτά γιατί εκτός από τα δικά μου παρήγγειλα για το μεγάλο ζουζούνι αυτά σε...χρώμα γκρι (η φωτό τα αδικεί, στην πραγματικότητα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!) !!!!
Η επιλογή του χρώματος και στις 2 περιπτώσεις ήταν παντελώς "τυχαία"...το ορκίζομαι!!!!

5/10/10

The return of the lost one...

Επιστροφή του ασώτου λοιπόν...θα δείξει!
Σήμερα παρήγγειλα από το αγαπημένο Asos ενα φοβερό παντελονι και επειδή πέρασα από 40 κύματα μέχρι να το παραγγείλω, είπα να το μοιραστώ!
Βασικά μου ήρθε το μηνυματάκι για εκπτώσεις 50% χθές αλλά συγκρατήθηκα γιατί τελευταία δεν είμαι in the mood for shopping! Βέβαια αφού έβαλα τον μικρό μου για ύπνο πέρασα τουλάχιστον ένα 3ωρο χαζεύοντας διάφορα...και όταν τελικά ήμουν έτοιμη να πατήσω το κουμπί place the order....δείλιασα και είπα δεν είμαι για τέτοια τώρα ακόμη και αν είναι φοβερές ευκαιρίες που κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο (ελπίζω!!!) θα φορέσω. Αυτό το παντελόνι όμως το αναζητούσα εδώ και πολύ καιρό και η τιμή του ήταν σε λογικά πλαίσια και voila!!! Τι λέτε??? Καταλαβαίνετε τώρα και το λόγο της μακράς απουσίας...και παρόλο που πλησιάζω λίαν συντόμως στο τέρμα της διαδικασίας είπα στον εαυτό μου ότι το αξίζω...και μιας και υπήρχε και σήμερα το νούμερό μου πάτησα το πολύφερνο κουμπάκι!
Ελπίζω μόνο να μου έρθει σχετικά σύντομα για να το χαρώ!!!!
Τα λέμε σύντομα!

28/3/10

I want all of this.....

Έχω ξεφύγει...τόσον καιρό χωρίς internet και τώρα τα θέλω όλα...ναυτικό topic....μυρίζει καλοκαιράκι!!!

Προεργασία

Θα πάω για Πάσχα στο Λουξεμβούργο και προσπαθώ να κάνω μία προεργασία για το τι πρέπει να δω και που να πάω (εντάξει...γνωρίζω ότι πρόκειται περί χωρίου αλλά πάλι...είπα να κάνω το γνωστό research μου!). Πέραν των κλασσικών τουριστικών προορισμών είμαι κατενθουσιασμένη γιατί ανακάλυψα ότι έχει 3 από τα πιο αγαπημένα μου καταστήματα....μμμμμ....πειρασμός......και πρέπει να είμαι συγκρατημένη...δεν πειράζει όμως να χαζεύεις, πειράζει???
Λοιπόν, δείτε τι έχει το μικρό και "βαρετό" Λουξεμβούργο
1. Sandro, ειδικά η καλοκαιρινή τους κολεξιόν έχει μερικά φοβερά κομμάτια...δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω copy τα αγαπημένα μου looks, αλλά αξίζει να τη χαζέψει κανείς από αρχής έως τέλους...
2. Comptoir des Cotonniaires, σε καλύτερες τιμές σαφώς του Sandro...κάτι σαν το Zara των Γάλλων θα έλεγε κανείς, με φοβερά βαμβακερά μπλουζάκια/πουλοβεράκια...πολύ αγαπημένο....μμμμ...στο comptoir μπορεί να φανώ πιό τυχερή...
3. Zadig & Voltaire, το απόλυτο rock chic...αρκετά τσιμπημένο βέβαια με φανταστικά κασμιρένια πουλοβεράκια και τρομερά ελαφριά και αέρινα tunisiens!
Αχχχχ....αυτά!!!
Αν κανείς ξέρει κάτι ή έχει tips για το συγκεκριμένο μέρος (ξέρω ότι δεν είναι και ο πιο τουριστικός προορισμός) you are more than welcome!!!

8/3/10

Τι μου άρεσε???

Έβλεπα σήμερα όλες τις κυρίες των Oscar και δεν μπορώ να πω ότι φέτος εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από τις στιλιστικές τους επιλογές. Προσπαθούσα να βρω τι μου άρεσε πιο πολύ και μόνο 2 κυρίες κατάφεραν να με κάνουν να πω ουάου!!!! (για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία)

Η Zoe Saldana με Givenchy ήταν Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η!!! Πραγματικά ξεχώριζε από oτι,δήποτε άλλο, το look της είχε τρομερή φαντασία και μαεστρία (πραγματικά δεν έχω λόγια!). Η Maggie Gyllenhaal από την άλλη ήταν φοβερά κομψή με Dries Van Noten και μία επιλογή που δεν ήταν και τόσο "οσκαρική" (αν μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει έτσι τον όρο), αλλά αυτή η κοπέλα πάντα έχει ένα δικό της ιδιότυπο στυλ που ξέρει να το υποστηρίζει τόσο καλά.

Τα υπόλοιπα looks ήταν μέτρια έως ok χωρίς κάτι το συγκλονιστικό και όλα πάνω κάτω στην ίδια χρωματική παλέτα που είναι τόσο in φέτος.



(Demi Moore in Atelier Versace, Sandra Bulock in Marchesa, Diane Kruger in Chanel, Julianne Moore in Calvin Klein, Miley Cyrus in Jenny Packham)

5/3/10

Μήπως διακρίνετε μία κάποια αδυναμία???

Έβλεπα σήμερα το εξώφυλλο (image from the stylespot) Απριλίου του ElleUK με τη γλυκύτατη Chloe Sevigny (η οποία παρεμπιπτόντως στη συγκεκριμένη φωτογραφία δε βρίσκετε ότι μοιάζει τρομερά με την Brittany Murphy?) να φοράει ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια για αυτή τη σεζόν, που με "κυνηγούν" τον τελευταίο καιρό (θα εξηγηθώ παρακάτω).

Λοιπόν, πριν από λίγες μέρες διάβαζα αυτό το άρθρο στη Daily Mail για την εμφάνιση της Keira Knightley σε ένα πάρτι στο Λονδίνο, το οποίο δεν είναι και από τα πιο κολακευτικά για το outfit και πραγματικά αναρωτιόμουν γιατί??? Δηλαδή είναι τόσο προσβλητική ή σκανδαλιστική η εικόνα μιας γυμνής γυναίκας σε ένα ρούχο το 2010? Εγώ τη βρίσκω άκρως inspirational στο συγκεκριμένο print και με τα συγκεκριμένα χρώματα και με το συγκεκριμένο κόψιμο που είναι τόσο κλειστό από παντού (σχεδόν παιδικό ή θρησκευτικό όπως λέει ο Pedro Almodovar για τα ρούχα της Miuccia Prada) και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση από την πρώτη στιγμή που το είδα στο show της MiuMiu. Από τη μία ένα τρομερά συντηρητικό κόψιμο σε μία πρώτη ανάγνωση, όπου όλα είναι κλειστά και οι γραμμές πολύ αυστηρές και από την άλλη ένα print τόσο φρέσκο και λίγο "cheeky"!!! Δεν είναι απολαυστικό???

Voila και το original outfit από το show της Miu Miu (imges from Style.com)

Εσείς τι λέτε???

4/3/10

My heart goes out for...

Αααααχ, λατρεύω Lyell, την απλότητα, γλυκύτητα, το κόψιμο με τις προσεγμένες λεπτομέρειες, το γυναικείο touch και λίγο vintage αέρα!!!
Enjoy!

27/2/10

Miuccia Prada

Πάντα μου έκανε εντύπωση η φυσιογνωμία της και ο όλος μύθος που την περιτριγυρίζει Η αντικομφορμίστρια που κατέκτησε και πλέον οδηγεί τον κόσμο της μόδας με τις ιδέες και τα σχέδιά της.
Διάβαζα λοιπόν σε μία κυριακάτικη εφημερίδα ένα άρθρο αφιερωμένο στην κ.Prada και ανέφερε το εξής:
"Η διπλωματική εργασία της στο πανεπιστήμιο υπό τον τίτλο "Το Ιταλικό κομμουνιστικό κόμμα και το Σχολείο" σηματοδότησε το απόγειο της πάλης που γινόταν μέσα της: ένα πτυχίο πολιτικών επιστημών, στράτευση στην πολιτική, επιθυμία για κοινωνική προσφορά και ταυτόχρονα πάθος για τα ρούχα και την αισθητική. Με βάση αυτό το πλαίσιο υπήρξαν, όπως συνήθως γίνεται, στιγμές έντονης εσωτερικής πάλης. "Εγώ, όπως φαντάζομαι και πολλές γυναίκες", τόνιζε αργότερα η κ.Prada, "θέλω να είμαι πολλά και διαφορετικά πράγματα. Να ζήσω διαφορετικές ζωές. Θέλω να είμαι η μητέρα και ταυτόχρονα ερωμένη. Πρέπει λοιπόν να βρω ένα δρόμο συμβιβαστικό Ίσως ακούγεται άσχημο, μα πιστεύω πως αυτός είναι ο πραγματικός δρόμος της ευτυχίας"
Απίστευτο???Μήπως η κ. Prada με τα παραπάνω εκφράζει την πάλη πολλών σύγχρονων γυναικών που προσπαθούν να βρουν μία απάντηση στη δική τους προσωπική πάλη? Μήπως για αυτό την αγαπάμε τόσο???

Ps. Παραθέτω και το αξής απόσπασμα από συνέντευξή της στον Colin McDowell δημοσιευμένο από τη Vogue UK

Q: Why the timid runway appearance at the end of the catwalk each season - when other designers stride the length of the catwalk to huge applause?

A: "Historically I tend to refuse any of the cliches of my job. Besides I am not stupid - I don't want to compete with all the gorgeous models who have just appeared before me"

Miuccia you rule!!!!!!!!

21/2/10

Burberry contd'

Λοιπόν γιατί άρχισα να γράφω χθες τα παραπάνω και πήγα μέσω Κίνας... χθες διάβαζα στο site της Vogue UK ότι η εν λόγω εταιρία έχει εδώ και κάποια χρόνια ισπανική θυγατρική η οποία λειτουργούσε τη σειρά Thomas Burberry αποκλειστικά στην Ισπανία και μάλιστα σε τιμές 25% φθηνότερα από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Μη βιάζεστε όμως, funs της Burberry, να κλείσετε εισιτηριάκια για ταξιδάκι στην όμορφη Ισπανία...
Η Burberry αποφάσισε να κλείσει το ισπανικό operation γιατί δεν έκανε και τόσο καλό στην εικόνα πολυτελείας που θέλει να έχει η εταιρία - αποτέλεσμα: απώλεια δουλειάς για 300 άτομα.
Θα μου πεις γιατί σου έκανε τέτοια εντύπωση η ανακοίνωση; Δεν ξέρω άλλα έχω την αίσθηση ότι η Ισπανία με τον όμιλο Inditex και τόσα άλλες περισσότερο/λιγότερο γνωστές μάρκες τόσο στον τομέα της ένδυσης όσο και υπόδησης δε θα "σήκωνε" μία μάρκα όπως την παραπάνω...να όμως που ήμουν λάθος...
Βέβαια έγραψα ό,τι έγραψα στο προηγούμενο post αλλά δεν μπορώ παρά να ομολογήσω το απίστευτο ταλέντο του Christopher Bailey και τη φοβερή αναγέννηση που έδωσε σε κλασσικές γραμμές της Burberry έτσι ώστε να απευθύνεται πλέον η μάρκα σε ένα νεότερο και πιο ψαγμένο κοινό. Άνετα λοιπόν θα φορούσα όλα τα παρακάτω (καλύτερα να φας μεγάλη μπουκιά παρά να πεις μεγάλη κουβέντα....αυτά για τις φίλες μου που άκουγαν τις περί Burberry θεωρίες μου στο Λονδίνο...)

Φωτογραφίες από Style.com